BIBSYS Behovsanalyse NTNUs uttalelse (utkast)

by

Jeg må si at jeg hadde ikke store forventninger, men jeg ble svært positivt overasket: Ledergruppens uttalelse ligger ute nå som utkast — bare for NTNU-ere. For noen flinke folk!

(Lønnstillegg for uhemmet smisking ventes.)

For dere som ikke har tilgang til dokumentet: Hvis dere vet hva jeg synes, kan dere innholdet i dokumentet i grove trekk. Hurrah!

Tags: ,

5 Responses to “BIBSYS Behovsanalyse NTNUs uttalelse (utkast)”

  1. Mariann Løkse Says:

    Heia NTNU! (Tror jeg!)
    UiTs høringsuttalelse er ennå ikke ferdig, så alt håp er ikke ute hos oss. Foreløpig kan jeg dessverre ikke juble.😦
    Jeg argumenterer som vanlig med “eldhug, tru, storm og vilje”, men hva hjelper det mot snever saklighet….

    • brinxmat Says:

      Ja, jeg tror at det er “heia!” I verste fall får du flytte til trivelige Trøndelag…😉

      Akkurat nå så synes jeg at NTNU er såpass “on the ball” når det gjelder uttalelsen at uenighet fra de andre viser bare én ting. Og det er stygt å si det høyt😀

  2. Anonym Says:

    Gratulerer….
    Bra at Trondheim finnes🙂

  3. Mariann Løkse Says:

    Og der var alt håp ute her hos oss i Tromsø!😦

    • brinxmat Says:

      Takker for samarbeidet da🙂 På mange måter dumt, men det er lov å ta feil — bare ikke så mange ganger. Do you ever feel that life is ebbing away from your library?

Comments are closed.


